Thursday, 28 April 2011

nak jugak..

ehem2..nak jugak tu...nak gak ber'blogger ni..hehe..ntah angin pe nth tetibe jek rajin sgt aku nih..haizz ak pun confuse..padahal cketla punyer payah nk on9 skg nih smpai member2 pun dok tegur mne la ak ni lame da xberFB..nth bukannya pe,sejak 2 menjak post keje kt tmpt baru ni a bit bz ket.almaklumlah kan baru..nak kena bg performance yg terbaekk wok..hakhak..weh bukan bodek woo..e-class ni..insyaallah..
bercakap psl bodek ni..emmm sakitla ati gak..sebabkan bodek la ak skg tcampak kt cni..hasad dengki maybe?pe yg dengki sgt kat nih..pe lah yg ak de sampai nk rase t'cabar.xpaham r ak manusia2 yg mcm ni..tue ke mude ke sama jek..ni la kan org melayu kite xbole tgk bangsa sndri lebih cket pasti de yg rase cemburu..cemburu ke?xbertempat langsung nk cemburu kt ak..haishh..xpaham tol..
kenapa la ek suke sgt sibuk hal org..jgn sibuk pasal ak lg bole x..benci la org2 cmni..suke myampai citer..xde kene mngena pun ngn hidup ko so xyah amik tau.ak pun xhingin nk tau psl ko...tapi papepun back to basic..ak percaya pe yg jadi de hikmahnya dari Ilahi..hikmahnya skrg ak t'campak kat cini dan laluan tuk ak terbentang luas..alhamdulillah..betullah kan "org yg teraniaya ni doa die mudah dimakbulkan"..So thanks la pada org2 tu sbb bt ak cmni..yg penting bersabar je dgn ujian dari-Nya..yg pasti setiap ujian itu adalah tanda DIA sayang kat kita..sekali lg THANKS ALLAH..